Վերջին տարիներին բժիշկներն առավել հաճախ են քնի որակի եւ տեւողության կարեւորության մասին բարձրաձայնում:

Վերջին 20 տարիների ընթացքում գիտնականները տվյալների հսկայական բազա են հավաքել առ այն, որ քնի պակասը կարող է ֆիզիկական եւ մտավոր հիվանդությունների առաջացման պատճառ դառնալ:

Քնի խանգարումը կարող է հանգեցնել  լուրջ հետևանքների, որոնցից են՝  շաքարախտի, արյան բարձր ճնշման, սրտանոթային հիվանդությունների, ինսուլտի և հավելյալ քաշի առաջացմամբ է սպառնում:

Նշենք մի քանի քայլ որոնց միջոցով կարող եք ունենալ առողջ քուն՝

  • Նախաանկողնային ժամերի համար հատուկ սննդակարգ սահմանեք
  • Քնելուց առաջ թեթև վարժություններ նախաձեռնեք
  • Մշտապես նույն ժամին անկողին մտեք
  • Խուսափեք սեքսից

Այսպիսի շատ քայլեր կարելի է գրել, սակայն յուրաքանչյուրս պետք է իր համար ստեղծի քնի և ներդաշնակության մթնոլորտը 🙂